lørdag den 21. december 2013

Day ten

Dag ti, hvor fanden bliver du af???? Hold da op, hvor har jeg haft travlt med alt muligt andet. Men nu er opgaven afleveret, og jeg sidder pt. hjemme i dejlige Varde og skriver. SÅ kan det godt bare blive jul! 

Så skal vi til det. Sidste dag i udfordringen.
Day 10: Pictures of people that you love

Egentlig lidt svært at vælge, for jeg vil helst ikke udelade nogen. Men man må vel bare starte fra en ende af.


Frederik. Her til galla på vores gymnasium i 2012. En fantastisk aften, hvor smilet stod fra øre til øre. Les Lanciers hørte selvfølgelig med - faktisk den eneste gang, jeg har danset med min søde kæreste, nu hvor jeg tænker over det! Jeg elsker ham og alle hans skøre påfund!




Mutti og pappi, som de hedder i daglig tale. Billedet er taget i 2012, den dag jeg blev student. Mor er et følsomt menneske, så det var lidt hårdt for hende, at hendes lille pige nu var blevet stor. Og far oser af stolthed. Ja, jeg var da også selv lidt glad for det skide 12-tal i historie! Uforglemmelig dag, der går over i historiebøgerne!


Min rigtig gode veninde Mille og min bedste veninde Frederikke. Billedet er taget på en historisk dag: Den dag Danmark vandt det europæiske melodi grand prix for 3. gang (er en sucker for MGP, det er mit guilty pleasure, og jeg er stolt af det!). Især Frederikke har betydet meget gennem årene, og vi har haft både op- og nedture. Men efter 16 år må vi indse, at vi ikke kan undvære hinanden! Hun flytter heldigvis over til mig til sommer.
Mine utroligt savnede kollegaer fra Varde. Der går ikke én dag, hvor jeg ikke tænker på dem og alle vores sjove stunder. Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle danne så stærke bånd til kollegaer ved et fritidsjob - Men jeg blev klogere! Og jeg skal oven i købet lave aftensmad med dem i morgen, og catche op med sladder. Jeg glæder mig!


Og så var det, at jeg ville ønske, at jeg havde et billede af hele 'Jydekompagniet' samlet. Vi var en gruppe i gymnasieklassen, der var særligt tætte, og som stadig har kontakt i dag. Gruppen består af Josefine og Peter, der i dag danner par i Nordvest. Maiken (min med-blogger: Livet i pony-højde) der slår sine folder i Lyngby. Karina, der pt. keder sig lidt i Herning. Luca, der stadig er Varde tro, og så Frederik og jeg. Og 5 ud af 7 skal holde nytår sammen i år - det bliver SÅ hyggeligt! Dog kunne det have været ekstrafedt, hvis Luca og Karina også kunne… Det må blive næste år så! Dejlige mennesker er de alle i hvert fald!

Det var vidst dét for denne gang. Ikke flere udfordringer. For helvede da, hvad skal jeg nu skrive om?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar