tirsdag den 10. december 2013

Day one

1… 2… 3…. Blog! Udfordringen er taget op. For helvede da.

Jeg er Camilla og der er rigtig mange ting, jeg ikke forstår. Men mest af alt, så forstår jeg ikke København - hvilket denne blog nok vil blive præget en del af.

Jeg har indgået en aftale med min veninde Maiken. Hun er - som jeg selv - bindegal og fuld af frustrationer, indebrændt negativitet og jydehed. Vi vil få sat ord på livet som jyde alene i hovedstaden og alt hvad dertil hører via hver vores blog, startende fra i dag. Som en del af aftalen, vil vi støve skrivefingrene af med en lille challenge: 10 days letter challenge. 


Day 1: Ten things about yourself. Sæt igang!

1. Jeg er Camilla - nothing more, nothing less
2. Jeg er jyde med stort 'for helvede da', og jeg er stolt af det! Nærmere bestemt født og opvokset i Varde
3. Jeg er for nyligt flyttet til København
4. Jeg har en dejlig og ufattelig morsom kæreste, der hedder Frederik. Han er ligesom jeg fra vesten
5. Jeg er ikke god til forandringer, hvilket gav mange udfordinger i forbindelse med min flytning
6. Jeg er meget dramatisk og gør meget ud af ingenting. Dette vil også jævnligt komme til udtryk i bloggen
7. Jeg har en stor svaghed for cola og saltlakrids
8. Jeg siger dagligt "For helvede da", da alting ikke altid sker, som jeg forventer.
9. Min limegrønne Centurion-cykel hedder, og har alle dage heddet, Gertrud. Vi kører afsted på 8. år nu
10. Der er - som sagt - rigtig mange ting jeg ikke forstår

Jeg burde have læst lektier lige nu… For helvede da.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar