fredag den 13. december 2013

Day four

Trods dårligdom og andre hængepartier, skal dagens challenge gennemføres!

Day 4: Four things you've never done

1. Jeg har aldrig været ude og rejse. Og det er jo noget forbandet sludder, for det har jeg! Jeg har været på studieture og så var jeg med familien i Berlin sidste sommer. Men jeg føler stadig ikke, at jeg har været 'rigtigt' på farten. Jeg har aldrig kogt i solen i Tyrkiet eller krydset De Forenede Stater. Og der er én simpel forklaring på dette: Jeg er et pissekedeligt menneske, der ikke gider. Jeg gider ikke sidde på toilettet med dårlig mave i Thailand eller trænges op i en krog af en gaderøver i Spanien. Det siger mig ikke det fjerneste - men du er velkommen!

2. Jeg har aldrig kunne holde en plante i live i mere end en måned. Ikke engang en kaktus. Forklaring er ikke-eksisterende.

3. Jeg har aldrig været i byen andre steder end i gode gamle Varde, af den simple årsag, at jeg altid bekymrer mig om, hvordan jeg skal komme hjem. 

4. Jeg har ALDRIG overgivet mig til en gadesælger! Kamp-HADER, når jeg bliver stoppet på gaden af én eller anden idiot, der absolut skal følge efter mig! Har oplevet følgende udsagn:
"Hej, må jeg forstyrre dig et øjeblik?"
"Undskyld - jeg kommer fra Folkekirkens Nødhjælp"
"Går du på CBS?"
"Jeg kunne ikke lade være med at fortælle dig, at du ser rigtig godt ud"
"Jeg er munk"
- Jeg kunne blive ved. Og når jeg ud af øjenkrogen kan se en gadekrejler på min vej, har jeg ALTID et par udsagn i ærmet. Følgende virker (for det meste), uden at jeg behøver hidse mig op:
"Jeg er på arbejde"
"Jeg støtter jer allerede"
"#Pæntnejtak"
"Jeg skal nå min bus"
"Jeg er satanist"
"Parlez-vous Français?"
"(Tegnsprog der indikerer, at jeg ikke forstår hvad der bliver sagt)"
"ER DU SØD AT LADE VÆRE MED AT FØLGE EFTER MIG!! BLIVER PISSE NOIERN OVER DET!!"

For helvede da, hvor jeg hader gadesælgere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar