søndag den 15. december 2013

Day seven


Dag syv. Så langt, så godt. Er ved at være lidt småtræt af stave-/grammatik-fejlene på udfordringsbilledet - men jeg har fri, så jeg ser gennem fingre med det; Vender den anden kind til, som man siger… I Morten Korch-film.

Day 7: Places you want to go (to)

London. Har altid drømt om at se en musical i ét af de store, gamle teatre derovre. Fik jeg sagt at jeg er en teater-freak? Har spillet skuespil og musicals siden jeg var ni år gammel i den samme forening, og elsket det. Men jeg har endnu ikke fundet gejsten til at begynde på noget herovre østpå. Det er lidt som om, jeg derved vil være 7-kanten - foreningen - utro. Men London, der vil jeg gerne sætte mine korte ben!

Og måske sker det førend man aner det! Har i hvert fald drøftet det med Frederik. Han er tilfældigvis stor fan af Arsenal, og har altid drømt om at se en hjemmekamp. Deres hjemmebanestadion ligger tilfældigvis i London. Så hvad kunne være bedre end en kombineret musical/fodbold-ferie? Intet, hvis man spørger mig! Kan sagtens overtales til en stadion-dag med fadøl og hotdog. Ved dog ikke, om sidstnævnte også hører de engelske fodboldkampe til.  Og Frederik virker heller ikke afvistende over en tur i teatret. Vi har desuden aldrig været på ferie sammen.

Krummer ofte tæer, når jeg åbner facebook og ser et to måneder gammelt forhold på 'kærlighedsferie' i Alanya. Masser af bar mave, sol og, ja, 'kærlighed'. Vor Herre til hest. Lær nu lige hinanden at kende først! Hørte for nylig en pige udtale sig om, at den uge var den hårdeste i deres forhold... Fordi hun ikke ville gå på toilettet - "for hvad nu, hvis han kunne høre det, og bare synes at det var megaklamt??" Amen, for helvede da! En udtalelse som den fortjener næsten et break up - hurtigst muligt, tak. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar