torsdag den 20. februar 2014

Samling på tropperne!

Så fik jeg atter tid til et (lille) indlæg. Og med lille mener jeg selvfølgelig ultrakort. For jeg har nemlig ikke rigtig noget at skrive om i dag.

Jeg havde en overskønherlig dag i går; Maiken, Josefine og jeg har ikke været samlet længe, så vi besluttede os for at mødes. Ikke bare for at sludre, NÆH, vi skulle hækle og strikke! Eller, det vil sige, Josefine kan strikke, jeg kan hækle. Og Maiken? Hun er villig til at lade dødstrusler gå ud over garn og værktøj, frem for mennesker.

Og hold nu fast, hvor kunne man høre mange trusler om død og ødelæggelse! Maiken skulle først sættes ind i de basale teknikker - og hendes frustration må have inspireret Josefine, for der gik ikke længe, før hun også måtte lære at hækle. 

Seks timer og 3 Disney-film (Løvernes Konge 3, Mulan og Klokkeren fra Notre Dame) senere, satte vi tænderne i en lækker lasagnette. Snakken gik, rovdyrene blev fodret, og pludselig var klokken 20. Damerne tog hjem, og Frederik og jeg stod tilbage med en kæmpe opvask og et bredt smil på læberne.

Det er altid skønt, at være sammen med damerne. Jeg kan bare ikke lade være med, at tænke, at vi ikke er fuldtallige. Vi mangler jo Karina i Herning. Jeg savner virkelig os fire - samlet. 

Kort. Enkelt. Slut.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar