fredag den 7. februar 2014

Ferie, sygdom og lækre fyre

Når man har sagt ferie, må man også sige sygdom. I hvert fald i mit tilfælde! Hver gang, jeg får lov at holde lidt fri, siger immunforsvaret fra, og sygdommen melder sig. Praktisk, fordi jeg så ikke får fravær i skolen, men upraktisk, når jeg nu gerne vil holde fri og slappe af - UDEN snot og andet godt! 

Denne gang var ingen undtagelse; Fik officielt vinterferie kl. 14.00 i går. Frederik og jeg fejrede overstået semester og ferie, med en middag på den nyåbnede restaurant Bone's Amager - en fantastisk, velsmagende bid af Jylland. Fornuftige og fattige som vi er, havde vi betalt inden kl. 19.00. Så trækker Bone's 20% af regningen. Vi lå mætte og trætte i sofaen ved 20-tiden, og SÅ så influenzaen sit snit, til at angribe en såret flodhest, der ikke var i stand, til at gøre modstand. Endte med at gå halvskidt i seng, og vågnede med et 11-tal under næsen. Great!

Er alene hjemme her til aften, og selvynken tog over. Fandt mig selv nede i Kvickly, med hænderne i bland-selv-slikket, og en cola mellem knæene (for jeg kunne jo ikke bare stille den på gulvet…). Så er jeg udrustet til Disney Sjov og xfactor: Slik, cola, lommetørklæder, strepsils cool og næsespray. Den rette kur, når man skal være frisk til jydebesøg i morgen. Og sidste arbejdsdag, ej at forglemme.

Nå, men her på mit midlertidige dødsleje skal jeg fortælle om fem fyre, jeg synes er attraktive. Kan jeg overhovedet finde fem?


Min flotte, nu korthårede kæreste. Meget attraktiv. Klart nr. 1!

Herfra går jeg ud fra, at jeg må vælge kendisser.


Thomas Ernst. Fik NÆSTEN lyst til at se Vild med Dans, bare for at kigge lidt på hans struttende hofter. Meeeeeen, så kom jeg i tanke om, at jo færre seere, programmet har, jo større sandsynlighed er der for, at de ikke laver endnu en sæson. Der er desuden ikke flere kendte i Danmark, der vil udstille sig selv på et dansegulv.

Åh, Bradley Cooper. Eye candy right there! Hans tilfældige lækkerhed rammer mig hver gang.


Har aldrig helt forstået, hvorfor jeg synes så godt om Hugh Grant. Og slet ikke nu, hvor han har fået så mange rynker. Men hvad fanden, vi bliver jo ikke yngre! Han var i hvert fald pæn, dengang billedet blev taget.


Og sidst, men absolut ikke mindst, denne fantastisk dygtige mand! Uha Nikolaj, kan du så lige være med i nogle flere film, så jeg kan savle lidt mere over dig?? Men gerne på dansk, for mig fungerer du ikke så godt på engelsk. Så er du bare lidt mere uopnåelig.

Det var fem. Nu vil jeg lukke ned, og nyde remoulade-Danmarks yndlingsunderholdning i flimmerkassen. Og blive rask, ikke mindst! For nu skal jeg kun sove én gang mere, før min mor og far kommer :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar