torsdag den 7. maj 2015

Nyt navn, samme blog!

Jeg har taget navneforandring! Ikke personligt, forstås. Men bloggen har fået et nyt og mere præcist navn. Jydeknuder. Jeg var glad for mit gamle domæne som Jyden i storbyen, men efterhånden bevægede bloggen sig i en anden retning; Jeg har ikke længere så meget jydefrustration at lukke ud, som jeg havde engang og de sparsomme opslag, der sporadisk dukker op, handler alle om hækling.

Det er min ambition at bloggen skal have et gennemgående ansigtsløft. Dette kommer nok til at foregå løbende, da det ikke må blive en overspringshandling fra opgaveskrivningen - selvom det er enormt fristende! Jeg har i hvert fald genfundet lysten til at fordybe mig i bloggen, nu da jeg føler, at jeg har fået gjort op med mig selv, hvad den skal indeholde: Flere billeder, flere små projekter, flere DIYs og generelt mere krea. Lidt frustration slipper I nok ikke for...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar